22 Желтоқсан, Жексенбі

Оқушыларға

Google іздеу жүйесі туралы мәлімет






Google Inc — әлемнің ең бірінші желі жүйесіне ие болған америкалық компания. Google 41 млрд 345 млн өндірушілердің сауалдарына нарық үлесі бойынша (62,4%) жауап береді. Бұл бағада тап осы жүйе бойынша әлемдік ірі онлайн жарнама жүйесі ұйымдастырылды. 2007 жылы 16,6 млрд $ айналымды құрады, ал таза пайда — 4,2 млрд $ болды. Нарықтық капитализация компанияның шамамен 160 млрд АҚШ долларын құрады. қыркүйек, 2008 ж). Google — әлемдік ең қымбат бренд. Бұл компанияның негізі 1998 жылы 4 қыркүйекте Калифорния, АҚШ-та қаланды. Офисі Менло-Парк қаласында орналасқан. 2004 жылдан бастап Google өзінің қаржы нарығына (ІРО) акцияларын сата бастады. Google — технология және бизнеспен, белсенді сатып алумен айналысады. 2006 жылы қарашада 1,65 млрд АҚШ долларына сатылып алынған You Tube компаниясы ең ірі Google-ды тауып алушы болып саналды.

Google-дың маркетингтік құралдары. Google-маркетингтік қызметтің бірқатар қолданылған компанияның сервистік қызметтерін ұсынады. Gmail — бұл тегін почта, Google-ға қарағанда әлеуметтік желіні зерттеуде ең қолайлы құрал болып табылады. Google-Gmail-дан құнды маркетингтік ақпараттарды алады. Себебі, Gmail почта жәшігіне таныстырудан қажетті шақыртулар алу үшін, желі ішінде бізді қоршаған ортамен байланыстыруы мүмкін. Google-дың қалған қызметтері, мысалы Base, Analitics және Desktop жәшіктерінде қызықты қабілеттіліктерде ақпараттармен суреттерді қосу бұл адамдар үшін — нағыз олжа. Олар естулердің қалай таралуын қандай да бір ережелерге сену дәрежесін түсінуге рұқсат етеді.

Google-дың қуатты іздеуде қызметі өте жоғары болып табылады. Өте қысқа мерзім ішінде индексация, датоцентр, бірегей алгоритмдерді ақпараттық айналымына қосудағы қажетті құрал. Бірақ Google тек қана іздеу жүйесі ғана емес, бұл почта сервері, жарнамалық жобалар жасау (Adsense, Adwords) қызметтерін, әр түрлі статистикалық ақпараттар алуды қызықтыратын тұтынушылар үшін сипаттамаларды тегін жүзеге асырады.

Google-дың маркетингтік құралдары абсолютті тегін.

Google Analitic (http://www.google.com/support/analytics/). Бұл қызықты ақпараттарды білуге ұсыныс жасайды, осы сайт арқылы келушілерді өзіне тартады, пайдалы және белсенді қызметтерді көрсетеді.

- Google Sitemaps (https://google.com/webmasters/tools/clocs/ru/about.html).

- Ақпараттарды максималды эффектіге жетуге көмектеседі. Google-дың іздеу сұрақтарын сайт арқылы табуға болады. Google Sitemaps танымал сұрақтарға жауар беруге мүмкіндік береді.

- Google Product Search (http:google.com/products)

- Тек қана тауарларды іздеуге бағытталған, сондай-ақ, осы тауарларға тиімді бағалар белгілеуге арналған ізденіс механизмі. Ол нарыққа енгізуге жоспарланған тауарлардың бағасымен танысып, оларды салыстыруға мүмкіндік береді. Маркетолог үшін бұл өте ыңғайлы сервис болып табылады.

- Google Trends (http:www.google.com/trends)

- Негізгі сөздерді нақты және тез арада анықтауға көмектесетін құрал болып табылады. Оның көмегімен таңдалған аймаққа, күніне және өзге де белгілеріне байланысты белгілі бір негізгі сөзге деген сұраныстың өзгеріс динамикасын көруге болады. Аймақты таңдау (таргетинг) осы құралдың аналогтарына қарағанда артықшылығы болып табылады. Бұл құрал сұраныстың өсуіне немесе төмендеуіне байланысты түрін өзгертетін графикалық шкалалар түрінде жасалынған, бұл визуалды түрде қабылдауға өте ыңғайлы болып келеді — сонымен қатар, мәліметтерді бірнеше тапсырыс беру арқылы алуға болады.

- Google Alerts (www,google.com/alerts?hl=en)

- Бұл құралдың көмегімен келесідей маркетингтік жүйелерді ұйымдастыруға болады. Ол әр түрлі тақырыптардағы жаңалықтарға жазылуға, белгілі маркетингтік тауашаларда болып жатқан өзгерістер туралы ақпарат алуға мүмкіндік береді.